torsdag 18 april 2013

Say hello to my little friend!

Ja, imorgon packas min sadel ner och kommer om några dagar landa på posten där den är redo att hämtas ut! Ja, det blev ingen Santa Cruz Celine som det var tänkt, blev en Prestige golden star istället! Älskar färgen, kommer bli kär när den hämtas ut! Går att matcha med många olika bruna nyanser och jag uppfyller min lilla dröm om att ha brun utrustning <3 ;) Sen har jag ju min svarta dressyr och mina svarta träns! Så nu kommer jag ha både brun- o svart utrustning, lööövely <3

Ja, något såhär kommer Sagaros blivande utrustning se ut! Lite av det ska införskaffas under Gbg Horse Show nästa vecka, ska dit med bästa mami <3 
Love life!
Ska bli sååå roligt att prova all den nya utrustningen sen :D
Älskar dig min fin fina pojke <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar