fredag 15 mars 2013

Ullared!

Var i Ullared min fina vän Jenny igår! Ca 2000 kr fattigare, men faktiskt nöjd med alla mina köp, inget jag ångrar! Gött. Köpte lite kläder till mig själv, och sen inredning till mitt rum som jag håller på att renovera! Det enda jag köpte i hästväg var ett fleecefodrat regntäcke till Sagaro, och sen krokar, som egentligen inte var till stall men köpte det för att ha det som fräsiga krokar att ha på boxdörrarna i mitt stall sen att hänga grimmorna på :) Tycker det mesta i hästväg i Ullared är skit, hehe, märkesnörd som jag är! Men allt ser tråkigt och billigt ut och allt i läder är stenhårt! Men hästtäckena i Ullared får tummen upp, håller alltid tätt och bra passform! Så ja, fick bli ett blått litet täcke till prinsen! Hade förövrigt en riktigt go dag, som alltid med bästis, sen blev det godisätande och partydunk i bilen på vägen hem! Vi såg Morgan mä, jag blev kär <3 Haha ;)

Lite utav det jag köpte igår:
Dom snygga upphängnings krokarna, som jag ska ha på boxdörrarna i mitt egna stall sen till grimmorna :D Snyggt och kungligt, såklart ;) Haha, bra mycket snyggare än vanliga plastkrokar till stall!
 Ett nytt, snöggt ifåååån skal till min nya ifåååån!
 En snygg bordslampa som ska få pryda mitt rum sen när det är klart!
 Mys pys med ljus att ha i rummet sen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar