onsdag 13 mars 2013

Byta utrustning!

Nu har jag under mina snart 4 år med Sagaro ständigt dreglat efter brun utrustning, och nu har jag bestämt mig för att byta ut min svarta utrustning till brunt, eller jag kommer ha kvar min dressyrutrustning i svart, men kommer byta ut min svarta allroundsadel mot en brun hoppsadel! 

Har kikat länge på denna sadel, Showjumper Thorowgood, men beror på om den passar Sagaro. Annars få  vi kika vidare.


Och då blir det såklart andra grejor som måste införskaffas i brunt! Dessa stigläder
 Sadelgjord med platta för tryckfördelning
 Och självklart, som jag dreglat över, ett brunt Dyón träns!
 Och bara för man köper ny utrustning kan man passa på att köpa ett nytt schabrack också, detta turkosa schabrack till den bruna utrusningen, muuums! Jävlar vad snyggt detta kommer bli! Dör. Måste bara spara på min lön, så är detta snart mitt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar