tisdag 21 maj 2013

Tisdaag!

Får la slänga in ett inlägg! Har mkt på gång men allt kan inte ske på ett ögonblick! Hursom, har äntligen fixat en ny datasladd så jag ska försöka uppdatera lite mer va, fast just nu skriver jag från min iPhone i alla fall, är på väg hem från Borås, var på bio med mor o syster, såg Evil dead, skiiiit bra film, läskig som tusan o satt o gnagde på naglarna o höll på att skita på mig flera gånger.... Haha, ja då vet ni.... Men ja, stallbygget går trögt just nu så dom inte får dispans att köra upp gruset pgr av tjärlskador på vägen så blir lite svårt att få en grusplan o grund utan grus... Men dränerings slangar o rör osv är inköpt och hemkört iaf! Sen fick jag ett hastigt o lustigt besked idag, blev väldigt glad och funderat på det och det verkar som det blir av redan på söndag, kanske måndag redan, så det kommer jag såklart skriva om då, vill få er lite lagom nyfikna först! Hihi! Näe nu får jag sluta skriva innan jag spyr, imorgon tänkte jag knäppa lite bilder och lägga ut på bloggen, känner det behövs ett gäng nyknäppta bilder här när det varit så snål uppdatering det sista!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar