onsdag 13 februari 2013

Trött tjej!

Go kväll! Är en mycket trött tjej idag, la mig sent igår och upp halv sex idag för att slänga ut hästar och käka frulle sen bar det av till Blå Stjärnans Djursjukhus i Borås för att lämna in min misse Oliver för kastrering, ID-märkning och vaccination! Sen hem och fixa o dona i stallet och ta ut Sagaro en runda, gjorde inget speciellt idag, men jobbade mycket med galoppen! Men gick bra även idag och han var för en gång skull lite mer åt det slöare hållet! Sen bar det av till Borås igen för att hämta en omtumlad Oliver men han blev glad när han fick syn på mig och mamma! Stackars bebis förstod ingenting, men allt har gått bra och han mår bra o han är pigg o glad igen! Fick köpt lite kraftfoder till Sagaro och smärtstillande till Oliver på vägen hem med. Imorgon blir det jobb, ska jobba dygn så ja får slänga mig i bingen tidigt ikväll! Inte hänt något sådär super spännande idag, men dagen har gått förbaskat fort och jag är så jävla trötter! Menmen, imorgon tar vi nya tag!

Oliver <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar