fredag 8 februari 2013

Snabbt inlägg!

Morrn på er! Slänger in ett snabbt inlägg, sitter o käkar frulle! Hann inte blogga igår, hade lite o stå i och ringa samtal o skicka mail, busy woman indeed! Sen fick Sagaro sig ett pass på linan igår också, longering m. inspänning, gick bra, lite loj i början (piggelin), men spände in honom och i det varv han gick i ställde jag honom inåt mer något hål extra så han fick en fin genomställning i kropp o nacke och en fin båge över hela kroppen! Så ja, nöjd när han väl slutat busa runt! :) Sen på kvällen var jag, min mamma och syster på bio, Texas Chainsaw Massacre 3D, grym film, har ju sett dom tidigare filmerna och denna var precis lika bra, om inte bättre *skräckfilms nörd nr1*! Och trevligt hade vi det :) Får göras om!  Idag ska jag rida ut en sväng i skogen och till en rejält brant skogsbacke som finns där, ska köra intervaller med Sagaro i skritt, trav och galopp uppför den backen, super nyttigt! För att få upp flåset och stärka ryggen! Men har en del att stå i nu så måste hälla i mig den sista koppen kaffe, ska hinna motionera hästar o greja lite sen storstäda huset för ska hem till pappa i em. o spendera helgen där med syster m. familj! Mys! Hästskötaren för helgen är min mamma som tar mina monster, bättre hästskötare är svårt att hitta! :) Blir nog ingen mer uppdatering denna helg, så ni får ha en super bra helg allesammans! 

Sagaro med sin hästskötare, min lilla mamma!
 Texas Chainsaw Massacre 3D, rekommenderas till er som gillar skräck!
 Och igår bokade jag tid för kastrering för min lilla Oliver, onsdag nästa vecka ryker bollarna! Haha stackar min lilla kisse-miss anar inget!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar