lördag 23 februari 2013

Onödig fakta

2 saker du inte visste om mig:
 * Jag hatar prov mest av allt i hela världen, nästan, dessa pappersblad med en jävla massa frågor man ska svara på och låta smart. Usch och fy och blä, dör inombords varje gång jag hör ordet "prov". Klarar inte av att plugga, hatar det och skjuter alltid upp allt i sista minuten, hur jag klarat av att ta studenten med bra betyg kan man undra! Och jag som vill plugga till Djurskyddsinspektör...
*  Hade jag inte haft mina djur hade jag efter studenten antagligen flyttat långt bort till en annan stad bara för att lära känna helt nya människor. Hatar denna håla där alla känner alla.
2 saker du inte visste om Sagaro:
 * Sagaro är en enmanshäst och han blir nervös/sur om det är många i stallet och det tog ca ett år innan jag lärde känna honom helt, i början var han tråkig, stressig, rullade tunga och hatade att man klappade honom på huvudet men idag är han världens gosigaste pussgurka, mot mig och min mamma vill säga och 100 gånger lugnare även om han kan ha sina dagar!
* Han visar allt super tydligt om han har ont/är glad/är gosig/är sur osv. Han är väldigt lätt att läsa av, och även om han är en gosebjörn så har han även dagar då han helst vill vara ifred och då får man acceptera det för annars får man världens grinigaste häst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar