tisdag 19 februari 2013

Sen kväll!

Blev en sen kväll i stallet, mockade på kvällen när jag kom hem sen blev det lite mys med hästarna :) Älskar kvällarna när man är ensam i stallet, så mysigt och lugnt att bara gå runt o greja i sin egen takt! Varit med en kompis idag och sen hemma hos min syster m. familj idag där det bjöds på hamburgare och många skratt! :) Men hursom, stod o grejade och myste en stund med mina pållar också, Sagaro var på sitt gos-humör så han bjöd på massor med pussar och puffar, gulle <3 Nowa var överlycklig hon för hon fick gå runt lös i stallet medan jag mockade hennes box, hehe! Hon tycker det är så spännande att knalla runt o kika och hälsa på dom andra hästarna, min lilla prinsessa! Näe, nu blire chill i soffan framför MTV, bästa kanalen! 

Matte va gööööruuu?
 Kerstin, Nowa och Sagaro aka. Kungen!
 Kungen i boxen, i mys-täckena och Back on Track på med massa go mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar