lördag 16 februari 2013

God morgon?

Kom hem för ett tag sedan, var hos en kompis från igår tills idag. Skitsnack, skratt och alkohol, fin fredag med en fin vän :) Fick sovit länge med, skööönt! (Tack mamma, aka. hästskötaren för att du alltid ställer upp och tar hand om mina monster<3).
Menmen, nu har ju större delen av dagen gått, men sitter nu o käkar pasta carbonara ala Therese, muuums! Sen ska jag ut till stallet, mocka o fixa hos mina och även hos min kompis häst med då hon inte är hemma :) Sen longera Sagaro m. inspänningarna, ställa igenom honom ordentligt och jobba med att får en fin båge över kroppen i ett bra, balanserat tempo! Sen kanske hitta på något med Nowa, om jag orkar, hon är brunstig och jobbigare en vanligt så får se om jag har tålamod för hennes bravader idag, haha!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar